Hallotta?...
Miért rontjuk szándékosan életminőségünket?
Végiggondolta már egyszer is, hogy a jó hangulat megteremtéséhez elég
egy kellemes zene, egy behízelgő lágy, vagy esetleg egy mély,
határozott hang?
Mindenki számára természetes, hogy a 24 órás szolgálatunkban álló
fülünk folyamatosan közvetíti az élet különféle hangjait, hogy rengeteg
információt juttat el agyunkhoz, mely a teljes élethez
nélkülözhetetlen. Ellágyulunk egy kellemes, nosztalgikus dallamtól,
halálra rémülünk egy sikoltástól. Csukott szemmel is érzékeljük, hogy
szólnak hozzánk, tudjuk, hogy az illető nő vagy férfi, és hogy milyen
hangulatban van. Életünk minden pillanatában, érzéseinkben,
emlékeinkben főszereplő a hallásunk, de ha gond van vele, nem vesszük
figyelembe fontosságát, kevés figyelmet szentelünk rá, kifogásokat
keresünk, pl.: mindenki szándékosan halkan beszél, a TVbemondók nem
tudnak jól artikulálni, túl halk a csengő hangja stb. Nem tudjuk, vagy
nem akarjuk elfogadni és megbocsátani fülünknek, hogy „cserben hagyott”
minket, és már nem teljesít maximálisan. A megoldás nem az elkerülésben
van: „Jó ez így már nekem erre a kis időre”, a helytelen
segítségnyújtásban, amikor mindenki kiabál; ordít a TV, a rádió, hanem
a probléma okának feltárásában és a hallás javításában. Természetesen
nem mindegy, hová fordul panaszával az érintett. Az ellátóhelyek száma
ugyan nő, de nagyon különböző a szolgáltatások minősége. Segítséget
szeretnék nyújtani a legmegfelelőbb kiválasztásához, de feltétlenül
szükséges az Ön igényessége is. Sajnos nem mindig az ún. „jól
bejáratott” hagyományos egészségügyi rendszer biztosítja a megfelelő
ellátást, ezért összehasonlításképp javasolt több ellátóhely
felkeresése. A választás terjedjen ki az alábbi szempontokra:
- Hol fontos Ön és
hallásának orvoslása, és milyen módon teljesítik igényeit,
- milyen a szakmai felkészültség,
- pontos-e a kivizsgálás,
- megfelelő-e a választék,
- létezik-e próbahordás,
- kell-e várakozni és persze, hogy készülékét milyen
áron szerezheti meg?
Segítségül bemutatnám a TB által is támogatott DE-MAX fülészeti
szakrendelőt és hallókészülék szaküzletet, ahol már 25 000 ügyfél
ellátási tapasztalatával rendelkeznek. Munkájuk minőségét hadd mutassa
be egy ellátott ügyfelük véleménye:
„Tisztelt DE-MAX!"
5Ismételten hálás szívvel köszönöm, hogy ilyen csodálatos,
kiváló minőségű fülhallgatót bocsátottak a hallássérült emberek
részére. Ennél jobb készülékre nem is vágyhatnék, gondolom, hogy
sorstársaimnak is megfelelnek. A hallásjavító rendelőben, ahol
megkaptam a készülékeket, teljes odaadással foglalkoznak velünk,
hallássérült emberekkel. A legmesszebbmenőkig kedvesen, udvariasan
fogadnak bennünket, és türelmesen elmagyarázzák a hallókészülék
kezelését, akár többször egymás után is. Mindig csak dicsérni tudom a
készülékemet, és nagyon boldog vagyok, hogy ilyen csodálatosan hallok
vele…”
A DE-MAX szakrendelő előjegyzés alapján fogadja ügyfeleit, ahol a
szakorvos irányításával történik a kivizsgálás és az ellátás. Az
általuk alkalmazott egyénre szabott ellátás biztosítja az igények
maximális figyelembevételét. Eredményességüket nem csak magas szintű
szolgáltatásukkal érik el, hanem világszínvonalú termékek széles
választékával, melyet a TB által meghatározott áron kínálnak. A
csúcsminőségű digitális készülékek alkalmazása átütő sikereket
eredményezett a természetesebb hallás, tökéletesebb beszédértés
elérésében.
A DE-MAX ajándékként a vásárlást követően a teljes kihordási időben
ingyenesen (értéke kb. 50 000.- Ft) végzi a gondozási feladatokat.
Hűségprogramjuk keretében különböző ajándékokkal halmozzák el
ügyfeleiket. A DE-MAX szakrendelőjében a legmagasabb szakmai
felkészültség korrekt árral és ügyfélcentrikus gondolkodással párosul.
Felvilágosítás, szakmai tanácsadás, vizsgálatra történő
időpont-egyeztetés 06-99-505-953 telefonon, vagy a 9400 Sopron, Füredi
sétány Torna u. 3. fsz 1-2. címen vehető igénybe.
Dr. Dalos Judit
Mária
Fül-orr-gégész audiológus szakorvos