Hallotta?...

Miért rontjuk szándékosan életminőségünket?
Végiggondolta már egyszer is, hogy a jó hangulat megteremtéséhez elég egy kellemes zene, egy behízelgő lágy, vagy esetleg egy mély, határozott hang?
Mindenki számára természetes, hogy a 24 órás szolgálatunkban álló fülünk folyamatosan közvetíti az élet különféle hangjait, hogy rengeteg információt juttat el agyunkhoz, mely a teljes élethez nélkülözhetetlen. Ellágyulunk egy kellemes, nosztalgikus dallamtól, halálra rémülünk egy sikoltástól. Csukott szemmel is érzékeljük, hogy szólnak hozzánk, tudjuk, hogy az illető nő vagy férfi, és hogy milyen hangulatban van. Életünk minden pillanatában, érzéseinkben, emlékeinkben főszereplő a hallásunk, de ha gond van vele, nem vesszük figyelembe fontosságát, kevés figyelmet szentelünk rá, kifogásokat keresünk, pl.: mindenki szándékosan halkan beszél, a TVbemondók nem tudnak jól artikulálni, túl halk a csengő hangja stb. Nem tudjuk, vagy nem akarjuk elfogadni és megbocsátani fülünknek, hogy „cserben hagyott” minket, és már nem teljesít maximálisan. A megoldás nem az elkerülésben van: „Jó ez így már nekem erre a kis időre”, a helytelen segítségnyújtásban, amikor mindenki kiabál; ordít a TV, a rádió, hanem a probléma okának feltárásában és a hallás javításában. Természetesen nem mindegy, hová fordul panaszával az érintett. Az ellátóhelyek száma ugyan nő, de nagyon különböző a szolgáltatások minősége. Segítséget szeretnék nyújtani a legmegfelelőbb kiválasztásához, de feltétlenül szükséges az Ön igényessége is. Sajnos nem mindig az ún. „jól bejáratott” hagyományos egészségügyi rendszer biztosítja a megfelelő ellátást, ezért összehasonlításképp javasolt több ellátóhely felkeresése. A választás terjedjen ki az alábbi szempontokra:
-    Hol fontos Ön és hallásának orvoslása, és milyen módon teljesítik igényeit,
-    milyen a szakmai felkészültség,
-    pontos-e a kivizsgálás,
-    megfelelő-e a választék,
-    létezik-e próbahordás,
-    kell-e várakozni és persze, hogy készülékét milyen áron szerezheti meg?
Segítségül bemutatnám a TB által is támogatott DE-MAX fülészeti szakrendelőt és hallókészülék szaküzletet, ahol már 25 000 ügyfél ellátási tapasztalatával rendelkeznek. Munkájuk minőségét hadd mutassa be egy ellátott ügyfelük véleménye:

„Tisztelt DE-MAX!"

5Ismételten hálás szívvel köszönöm, hogy ilyen csodálatos, kiváló minőségű fülhallgatót bocsátottak a hallássérült emberek részére. Ennél jobb készülékre nem is vágyhatnék, gondolom, hogy sorstársaimnak is megfelelnek. A hallásjavító rendelőben, ahol megkaptam a készülékeket, teljes odaadással foglalkoznak velünk, hallássérült emberekkel. A legmesszebbmenőkig kedvesen, udvariasan fogadnak bennünket, és türelmesen elmagyarázzák a hallókészülék kezelését, akár többször egymás után is. Mindig csak dicsérni tudom a készülékemet, és nagyon boldog vagyok, hogy ilyen csodálatosan hallok vele…”

A DE-MAX szakrendelő előjegyzés alapján fogadja ügyfeleit, ahol a szakorvos irányításával történik a kivizsgálás és az ellátás. Az általuk alkalmazott egyénre szabott ellátás biztosítja az igények maximális figyelembevételét. Eredményességüket nem csak magas szintű szolgáltatásukkal érik el, hanem világszínvonalú termékek széles választékával, melyet a TB által meghatározott áron kínálnak. A csúcsminőségű digitális készülékek alkalmazása átütő sikereket eredményezett a természetesebb hallás, tökéletesebb beszédértés elérésében.
A DE-MAX ajándékként a vásárlást követően a teljes kihordási időben ingyenesen (értéke kb. 50 000.- Ft) végzi a gondozási feladatokat. Hűségprogramjuk keretében különböző ajándékokkal halmozzák el ügyfeleiket. A DE-MAX szakrendelőjében a legmagasabb szakmai felkészültség korrekt árral és ügyfélcentrikus gondolkodással párosul.
Felvilágosítás, szakmai tanácsadás, vizsgálatra történő időpont-egyeztetés 06-99-505-953 telefonon, vagy a 9400 Sopron, Füredi sétány Torna u. 3. fsz 1-2. címen vehető igénybe.

  

Dr. Dalos Judit Mária
        Fül-orr-gégész audiológus szakorvos