CSOPORTJAINK:


  • A vegyes I. csoportban a kreativitás fejlesztésére fektetnek nagy súlyt az óvónõk. Feladatuk a manuális készség fejlesztése és a hagyományõrzés.

     

  • A vegyes II. csoportban a sok láb- és tartásjavító gyakorlattal, valamint szervezett játékos testneveléssel a gyermekek összerendezett mozgását fejlesztjük, amely személyiségformáló hatású. Az élménygyûjtés, és változatos feldolgozása - meghatározó.

     

  • A vegyes IV. csoportban az egész napot átszövõ mesék, versek, irodalmi élmények határozzák meg a gyermek játékát.

     

  • A vegyes III. csoportban a spontán játéklehetõségek kihasználásával a gyermekek feszültségének feloldását érik el az óvónõk. A különbözõ tevékenységközpontok a szabad választás lehetõségeit kínálják.

     


  • A kétnyelvû csoportokban német nyelvvel is ismerkedhetnek a gyermekek, mondókák, dalok, mesék által.

     

    A német csoportban kipróbálják az 'Orff' hangszereket.

    * * *

     

  • Az 1997/98-as tanévben a vegyes III. csoportban a "Soros alapítvány" által támogatott - Lépésrõl-lépésre programmal indultunk.

    Itt a különbözõ tevékenységközpontok jelentik

    - a szabad játék,

    - az óvodapedagógus által felajánlott játékos tevékenységek, valamint

    - a munka szintereit.

     

    A tevékenység központokat Óvodánkban így alakítottuk ki:

    1. Természetismereti központ, élõsarok

    2. Manipulációs tevékenységek

    3. Homok, víz asztali tevékenységek

    4.Építõtevékenységek

    5.Mûvészeti tevékenységek, rajzolás, mintázás, kézimunka, kézmûves tevékenységek

    6. Irodalmi és ének-zenei tevékenységek

    7.Családi játékok, szituációs drámajátékok


     

    Ez a program a gyermeklélektani ismeretekbõl, a gyermek megismerésébõl indul, és választ keres arra, hogy milyen irányban, hogyan fejleszthetõ tovább!

     

     

     

     

    OVI